.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکاوی انحلال تیم بانوان ملوان انزلی ؛
آبروی خدشه دار شده بانوان پاکدامن ملوان چگونه جبران می شود؟!
شمال نیوز: اینکه یک تیم منحل شود یا نشود قطعا توسط هیات مدیره باشگاه صورت می پذیرد اما دلایل آن برای افکار عمومی بسیار مهم است. اینکه در بیانیه باشگاه از جملات حاشیه دار، نامفهوم و غیر شفاف استفاده شود چه مفهومی دارد؟



شمال نیوز: عقیل حق شناس -
باشگاه ملوان بندرانزلی در سال ۱۳۴۸ تأسیس گردید. ملوان تا سال ۸۰ بهترین تیم شهرستانی تاریخ لیگ ایران بوده‌است. گرچه بعد از آن سپاهان و فولاد ملوان را به پله سوم سکوی افتخار شهرستانی‌ها بردند اما هنوز ملوان با کسب سه عنوان قهرمانی در جام حذفی کشور و چهار نایب قهرمانی، دو مرتبه حضور در بازیهای آسیایی و کسب عناوین متعدد بهترین شهرستانی در لیگ ایران و در جام تخت جمشید صاحب رکوردی قابل توجه در تاریخ فوتبال کشور است.

امروز ملوان، مروارید گرانبهای شهر انزلی روزهای سختی را سپری می کند. چند صباحی است این پرنده سپید بال  زیبا در دستان مدیرانی است که با تصمیمات نادرست  ،  هر روز از پرهای سپیدش کاسته و بر زخمهایش افزوده می شود . همگان می دانند این دُرّ گرانمایه در طی سالیان دراز در صدفی به بزرگی قلبهای زنان و مردان انزلی شکل گرفته  است. قلبهایی که با ملوان می تپند ، جان می گیرند و زندگی  می بخشند. ملوانی ها هیچگاه به این تیم از بالا نگاه نکرده اند چرا که ملوان را همیشه در اوج تصور نموده اند و چشمانشان به آسمان دوخته است.ملوان برای مردم انزلی پلکان ترقی نیست و تاریخ انقضاء ندارد. تفاوت شما با مردم انزلی این است که شما می خواهید با ملوان بزرگ شوید اما مردم انزلی می خواهند ملوان بزرگ بماند. هواداران متعصب ملوان سالهاست با پیروزی ملوانان شاد شده اند و با باخت این تیم ریشه دار گریسته اند. روزهایی که مطمئنا شما بیاد نخواهید آورد ، چرا که شما از پشت شیشه های جایگاه وی آی پی بازیها را دیده اید اما طرفداران عاشق ، زیر آفتاب سوزان، باران و برف تیم محبوبشان را تشویق و یاری نموده اند.

حال که امروز این باشگاه مردمی به هر دلیلی ( که قطعا مدیران باید پاسخگو باشند) دچار بحران گشته ، چرا هر روز بر زخم مردم عاشق نمک می پاشید؟ تیم آقایان ملوان که به لیگ یک سقوط کرد و با بازی بشود، نشود روزها ی زیادی با روح و روان مردم این شهر بازی شد،  اکنون نیز تیم بانوان ملوان منحل یا تعطیل می شود ، تیمی که در تمام این سالها با کمترین حمایت، بیشترین افتخارات را کسب نموده است. بانوان صبوری که سالها با نداری ساخته اند، خم به ابرو نیاوردند و پاسخ کم لطفی ها را با عناوین مختلف  قهرمانی داده اند. اینکه یک تیم منحل شود یا نشود قطعا توسط هیات مدیره باشگاه صورت می پذیرد اما دلایل آن  برای افکار عمومی بسیار مهم است. اینکه در بیانیه باشگاه از جملات حاشیه دار، نامفهوم و غیر شفاف استفاده شود چه مفهومی دارد؟ اینکه در بیانیه ذکر شده است : «بزرگترین دلیل آنرا باید در مواردی جست و جو کرد که نمی توان در یک جامعه اسلامی آنها را مطرح کرد» چه معنایی میدهد؟  چرا موضوع انحلال یا عدم تیم تیمداری شفاف بیان نشده است تا ذهن مخاطب درگیر حاشیه ها نگردد؟

دختران نجیب این شهر از امروز در اذهان عمومی باید پاسخگوی کدام گناه نکرده باشند؟ شما که دم از اسلام می زنید حتما می دانید اتهام زدن به بنده مسلمان چه گناه بزرگی است. میدانید با بیانیه صادره در باره تیم بانوان ملوان، چه اتهاماتی را بسوی اعضای این تیم گسیل داشته اید؟  چگونه می شود قداست، شرافت  و آبروی بانوان این شهر را با کلمات و جملات مبهم زیر سوال برد؟ ای کاش و ای کاش فقط عنوان می شد که به دلایل مالی نمی توانید تیم بانوان ملوان را حفظ کنید و از گفتن جملات مبهم دوری می جستید. نکته این است که  گاهی اوقات اشتباهات صورت گرفته با یک عذر خواهی یا استعفا و کناره گیری از سوی مسئولان قابل جبران است، اما آبروی خدشه دار شده بانوان سخت کوش، نجیب و پاکدامن ملوان چگونه جبران خواهد شد؟!

اینکه شرافت و عزت بانوان این شهر بویژه بازیکنان و کادر فنی تیم بانوان ملوان بر ما پوشیده نیست از بدیهیات  می باشد ، لکن انتظار از مسئولان عالی رتبه شهرستان، اقدام قاطع و سریع با کسانی است که نجابت و پاکدامنی بانوان این شهر را  نشانه گرفته اند، که بی شک از مصادیق نفوذی است که رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان و مردم تذکر داده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.